Sihtgrupp

Erinevate põlvkondade väärtushinnangute kujunemine, sotsiaalne seisund, isikuomadused, sissetulekud, harituse ja hariduse tase, turvalisus, vabadus ning õiglus mõjutavad inimeste vajadusi. Trendid omada head haridust, töökohta, sissetulekut, näitavad suurenenud vajadust omada kinnisvara.

Meie toote üheks sihtgrupiks on Eesti keskmine edukas noor perekond, kes juba on investeerinud praktilise väärtusega kinnisvarasse ehk oma kodu soetanud linnas. Tänu sissetulekute suurenemisele on tekkinud võimalus ning samuti otsene vajadus investeerida privaatsusesse ehk emotsionaalsesse kinnisvarasse. Sihtgrupi eelistuseks on privaatne, hea juurdepääsuga, looduslikult kauni asukohaga kinnistu, kus on võimalik puhata igapäevasest tööst ja linnakärast. 

Teiseks sihtgrupiks on maaelu ja privaatsust hindav perekond, kes ei soovigi urbaniseeruda ning eelistab tööd leida kinnistu vahetus läheduses linnas, kasutades tööl käimiseks isiklikku sõiduvahendit.